Onderweg naar Kyoto : Nagoya - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Paul Pasha - WaarBenJij.nu Onderweg naar Kyoto : Nagoya - Reisverslag uit Nagoya, Japan van Paul Pasha - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Kyoto : Nagoya

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 Mei 2014 | Japan, Nagoya

Ok. Not much going on dus in Nagoya on Wednesday night. Twee miljoen inwoners mag dan 2x Amsterdam zijn, net als in Rusland is het voor Japanse begrippen een provinciestadje. Natuurlijk, je hebt zat bars & restaurants - en uiteraard belandde ik op mijn speurtocht weer in een foute wijk waar de dames je zo'n beetje bespringen (massaaaaage). Maar nee, zeker in vergelijking met bright lights, big city Tokyo is het hier rustig. Ach, vind het eigenlijk ook wel ff lekker bijkomen zo. Ik heb een heerlijk hotel midden in het centrum - en nog beter, een chill barretje om de hoek waar je nog ff kunt afpilsen, een happie eten of een bakkie kunt doen tot 03:00am. Zoals je die ook zomaar in Parijs op een hoek zou kunnen aantreffen (euh, zou het daarom misschien ook 'Cafe Trois' heten?..). Errug fijn-denk dat ik mijn ontbijtje hier morgen ok maar scoor.

Maar. Wat dus raar is. Zo streng als roken op straat is, zo normaal is het dus in de kroeg. :-( Dat dan weer wel. Alles kan, in Japan. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 06 Mei 2013
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 15042

Voorgaande reizen:

19 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Van hier tot Tokyo

11 Mei 2013 - 09 Juni 2013

Let's roll!

Landen bezocht: